Ta strona wykorzystuje ciasteczka ("cookies") w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Czy wyrażasz na to zgodę?

Czytaj więcej

Zgłoś się na jubileuszową, 10. edycję BraveCamp!

Zapraszamy do rekrutacji na 10. edycję Brave Campu, który odbędzie się w dniach 27 sierpnia – 1 września! Zgłoś swój pomysł w formularzu! Rekrutacja trwa do 16 lipca.

Akademia przedsiębiorczości BraveCamp to inicjatywa skierowana do społeczności akademickiej Uniwersytetu Warszawskiego oraz Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Studenci przez blisko tydzień pracują nad swoimi autorskimi projektami na rozwiązania biznesowe, naukowe czy z zakresu ekonomii społecznej.

Co się dzieje?

Uczestnicy biorą udział w warsztatach i konsultacjach prowadzonych przez ekspertów oraz doświadczonych praktyków m.in. biznesowych, marketingowych czy zajmujących się sztuką prezentacji. W czasie zajęć uczą się, w jaki sposób rozwinąć swój pomysł, ale także przedstawić go inwestorom, aby doprowadzić do finalizacji swojego projektu, tzn. wejścia na rynek. Eksperci przekazują wiedzę oraz przez cały czas trwania BraveCampu wspierają studentów w ich indywidualnej pracy.

Dla kogo?

W projekcie mogą wziąć udział osoby, które mają pomysł na biznes, projekt naukowy lub przedsięwzięcie zaangażowane społecznie. Nie musisz mieć rozpisanego planu biznesowego ani budżetu – wystarczy pomysł i zapał do jego realizacji.

Kiedy?
27 sierpnia – 1 września 2023 r.

Gdzie?
BraveCamp odbywa się w Chęcinach, w Europejskim Centrum Edukacji Geologicznej

Ile będzie to kosztować?

Akademia przedsiębiorczości BraveCamp jest w pełni darmowa dla studentów UW oraz WUM. Wystarczy wypełnić formularz i przejść pomyślnie proces rekrutacji. Kolejnym krokiem będzie spakowanie walizki!

Granty o łącznej wartości 12 000 zł!

Ostatniego dnia wyjazdu uczestnicy walczą o grant na rozwój swojego pomysłu! W jaki sposób? Podczas gali demo zaprezentują swój pomysł przed komisją. Twórcy najlepszych projektów zgarnął nawet kilka tysięcy złotych na stworzenie prototypu.

Trenerzy BraveCamp:

  • Michał Czerwiński – IT Manager w skandynawskim banku Nordea. Wieloletnie doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania zespołami i projektami zdobywał w branży IT i telekomunikacyjnej. W swojej codziennej pracy odpowiada za budowanie i zarządzanie zespołami IT Quality Assurance.
  • Małgorzata Wardaszka-Deręgowska – strateżka marki i komunikacji, facylitatorka strategiczna. W swojej pracy wykorzystuje nurt HCD – Human Centered Design. Jest autorką podcastu “Marki Testowane na Ludziach”. Wykładowczyni w Akademii im. Leona Koźmińskiego, Akademii Górniczo Hutniczej. Od wielu lat prowadzi zajęcia z cyklu SkillsBox Inkubatora UW.
  • Grzegorz Kosson – ekspert brand storytellingu, budowania tożsamości marki i kultury organizacji. Twórca metody Brand Impulse®, autor trzech książek o brandingu. Od wielu lat prowadzi zajęcia ogólnouniwersyteckie Inkubatora UW.
  • Marek Staniszewski – certyfikowany trener biznesu i coach zespołów, doradca, facylitator. Właściciel think tanku strategicznego Heuristica. Wykładowca kilku uczelni wyższych zarówno w Polsce jak i za granicą. Prowadzący zajęcia z cyklu Skillsbox Inkubatora UW.

Planowane warsztaty:

  • Triada strategiczna – podczas warsztatu dowiesz się, jakie są jej kluczowe elementy, w jaki sposób możesz konkurować z innymi firmami na rynku i jak wpływać na konkurencję, a także jak wykorzystać swoje unikalne kompetencje i zasoby do osiągnięcia przewagi konkurencyjnej. Zajęcia poprowadzi Marek Staniszewski, certyfikowany trener biznesu i coach zespołów.
  • Innowacja jako wartość dla klienta  podczas warsztatu dowiesz się, czym jest innowacja i dlaczego jest ważna dla rozwoju organizacji, poznasz różne rodzaje innowacji, takie jak: innowacje produktowe, procesowe i organizacyjne. Dodatkowo, uzyskasz praktyczne wskazówki dotyczące zarządzania procesem innowacji i tworzenia kultury innowacyjnej w organizacji. Zajęcia poprowadzi Marek Staniszewski, certyfikowany trener biznesu i coach zespołów.
  • Service Design (Mapa Empatii + Customer Journey) – w trakcie warsztatu dowiesz się, jak tworzyć realną i konkretną propozycję wartości, opowiedzieć o swoim pomyśle, a także spojrzeć na swoją inicjatywę z perspektywy użytkownika końcowego. Zajęcia poprowadzi Grzegorz Kosson, ekspert brand storytellingu i budowania tożsamości marki.
  • Marketing – budowa marki i jej komunikacji – podczas warsztatu poznasz elementy strategii marki – niezbędne do prezentacji projektu, a także opowiemy Ci o tajnikach strategii komunikacji i wyzwaniach czekających na młodych przedsiębiorców. Warsztaty poprowadzi Małgorzata Wardaszka-Deręgowska, strateżka marki i komunikacji, facylitatorka strategiczna.
  • Moduł finansowy (pricing + budżet) – w trakcie warsztatu dowiesz się o źródłach finansowania start-upów, czyli kto może pozyskać finansowanie inwestycyjne i grantowe, zdobędziesz informacje, jaka dokumentacja jest niezbędna do uzyskania finansowania, dowiesz się, jak dobrze zarządzać cash flow Twojego przedsiębiorstwa. Warsztat poprowadzi Konrad Ozdowy, specjalista business consultingu i praktyk biznesu.
  • Moduł finansowy – rachunek zysków i strat (P&L) – podczas warsztatu dowiesz się, jakie są najpopularniejsze modele biznesowe, jakie elementy ująć w części przychodowej, czym jest BEP oraz jak oszacować środki, które należy pozyskać od inwestora. Warsztat poprowadzi Konrad Ozdowy, specjalista business consultingu i praktyk biznesu.
  • Team Building – Czas na Gorączkę Złota! Podczas warsztatu Michała Czerwińskiego z Nordea uczestnicy wezmą udział w podróży na Dziki Zachód. Wyzwanie polega na wcieleniu się w rolę Poszukiwaczy złota i znalezieniu jak najwięcej cennego kruszca. By zdobyć jak najwięcej złota, zawodnicy muszą efektywnie współpracować w ramach rywalizujących ze sobą zespołów i słuchać wskazówek różnych napotkanych na drodze doradców.

Networking?

Poza intensywną pracą i zastrzykiem wiedzy, BraveCamp to także świetna okazja do zabawy, integracji, nawiązania interdyscyplinarnej współpracy oraz networkingu! Jest to wydarzenie, na które czekają nie tylko studenci, ale także trenerzy i my – zespół Inkubatora. Uczestnicy spędzają czas w otoczeniu przyrody, w oderwaniu od miejskiej codzienności. Jesteśmy w stałym kontakcie z osobami, które brały udział w poprzednich edycjach i dla których ten tygodniowy obóz był początkiem czegoś wielkiego!

W razie pytań…

Zwróć się do nas, a z pewnością rozwiejemy Twoje wątpliwości. Napisz mail na adres:
hanna.orszagh-szturo@inkubator.uw.edu.pl

Śledź nasze social media, aby dowiedzieć się więcej! Tymczasem kliknij…

ZGŁASZAM SIĘ

Na zgłoszenia czekamy do 16 lipca!

Partnerami wydarzenia są firmy Pfizer Polska i Nordea Bank.

Partnerem medialnym wydarzenia jest Akademickie Radio Kampus.

 

 

Źródło: www.iuw.edu.pl