Ta strona wykorzystuje ciasteczka ("cookies") w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Czy wyrażasz na to zgodę?

Czytaj więcej

Witaj na Uniwersytecie Warszawskim

11 lipca (wtorek) odbędzie się szkolenie dla nowo zatrudnionych pracowników administracji i obsługi, na którym przedstawiciele Biura Spraw Pracowniczych oraz Muzeum UW omówią najważniejsze kwestie dotyczące uczelni, lokalizacji kampusów uniwersyteckich oraz benefitów i wsparcia. Po szkoleniu uczestnicy mogą wziąć udział w spacerze po zabytkowym kampusie UW przy Krakowskim Przedmieściu z przewodnikiem z Muzeum UW.

Szkolenie zaplanowane jest w godzinach 9.00-13.00 w sali 1.110 w budynku UW przy ul. Dobrej 55. Spacer po kampusie głównym rozpocznie się o godz. 14.00.

Zgłoszenia do udziału w spotkaniu należy kierować na adres e-mail: witaj@uw.edu.pl