Ta strona wykorzystuje ciasteczka ("cookies") w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Czy wyrażasz na to zgodę?

Czytaj więcej

Proces rekrutacji


Rekrutacja w 6 krokach!

  1. Zarejestruj się na stronie Internetowa Rejestracja Kandydatów
  2. Uzupełnij swoje dane osobowe i załącz wymagane dokumenty
  3. Wybierz kierunek studiów
  4. Dokonaj opłaty rekrutacyjnej – wysokość opłaty będzie widoczna w systemie po wybraniu kierunku studiów
  5. Zobacz wyniki rekrutacji
  6. Złóż wymagane dokumenty do Komisji Rekrutacyjnej Wydziału Chemii UW jeśli otrzymałeś informację o zakwalifikowaniu na studia.
    Warunkiem przyjęcia na wszystkie kierunki prowadzone na Wydziale Chemii UW jest dostarczenie zaświadczenia od lekarza medycyny pracy. Skierowanie na badania możesz pobrać ze swojego konta IRK nawet przed ogłoszeniem wyników rekrutacji. Zaświadczenie od lekarza o braku przeciwwskazań do studiowania MUSI być dostarczone do 31.08.2025.
    Brak ważnego zaświadczenia spowoduje, że nie zostaniesz przyjęty na studia.